Verified
4/10 Fair
Jun 25, 2026
Odaların temizliğinde sıkıntı görmedim.
Çalışanlar, özellikle bar ve yemek bölümünde görev alanlar hem güler yüzlü hem nazik hemde işlerini güzel yapıyorlar. Ancak yemekleri berbat. Hem çeşit olarak iyi değil hemde lezzet olarak, sadece salata ve garnitürler idare eder. Meyveler ve tatlılar hiç iyi değil. Yemek iyi olmayınca genel havası bozuluyor zaten. Damsız çok müşteri var. Bu da ayrı bir sıkıntı. Seçiminizi ona göre yapın.
Erkan
Erkan, 3-night trip

















