Opinión verificada
8/10 Muy buena
6 jun. 2026
Bra hotell med en liten promenad så har man nära till affärer och restauranger. Boendet är aningen lyhört så namnkunnigt vakna av ljud av dammsugning vi hade även problem med toaletten på vårat rum. Personalen som va jättebra försökte fixa men problemet med toaletten för oss lösta sig inte riktigt. Vi behövde checka ut klockan 11 men fick stanna på hotell området och lämna våra saker i bagagerummet tills vår taxi tog oss till flygplatsen så de va super
Max
Max, viaje de 4 noches


































