Vi overnattede to voksne og to børn på værelse 1, "Elefanten", ifm. et familiearrangement. Værelset bestod af soveværelse med to enkeltsenge, en stue med sovesofa samt et fint badeværelse. Det fungerede, men var en anelse småt til fire personer.
Vi mødte den ene ejer ved ankomsten. Han var utrolig hjælpsom og gav os mulighed for tidlig tjek-ind, hvilket var et stort plus. Stedet har desuden en rigtig hyggelig have med nedgravet trampolin til børnene og fine fællesfaciliteter, hvor man selv kan lave mad.
Vi oplevede dog et par udfordringer under opholdet:
Temperatur: Vi ramte en varm sommernat, og værelset var meget varmt at sove i. Vi talte med andre gæster fra 1. sal, som oplevede præcis det samme.
Vedligehold: Bundlisten i brusekabinen var slidt af, så den ikke lukkede tæt. Det betød vand på hele gulvet under badet.
Rengøring: Den generelle rengøring var okay, men vi fandt et par gamle snusposer under sovesofaen, hvilket var en anelse klamt.
Alt i alt et ophold med gode udendørsrammer og fin service, men der er plads til lidt forbedringer på selve værelset.